![2023](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
ISO 9001 / Kalite Yönetim Sistemi
ISO 27001 / Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 18295-1 / Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi
ISO 10002 / Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi;
sertifikalarını alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
![2023](https://www.iserisim.com.tr/uploads/erisim-ayricaliklari-kirmizi_op.png)
Great Place To Work Türkiye tarafından yayımlanan Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2023 listesinde yer aldık
![2023](https://www.iserisim.com.tr/uploads/erisim-ayricaliklari-kirmizi_op.png)
Great Place To Work sertifikasını ikinci kez almaya hak kazandık.
![2023](https://www.iserisim.com.tr/uploads/erisim-ayricaliklari-kirmizi_op.png)
ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
![2022](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız Melek Aslı Tuncel, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ''En İyi Müşteri Temsilcisi'' kategorisinde ''En Övgüye Değer'' ödülünü kazandı.
![2022](https://www.iserisim.com.tr/uploads/erisim-ayricaliklari-kirmizi_op.png)
Great Place To Work sertifikası aldık.
![2021](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız İrem Özkan, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.
![2021](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız Cuma Demiroğlu, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En Müşteri Temsilcisi ödülünü kazandı.
![2019](https://www.iserisim.com.tr/uploads/erisim-ayricaliklari-kirmizi_op.png)
ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
![2019](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
4-6 Aralık tarihlerinde Barselona'da düzenlenen Contact Center World finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde Bronz Madalya kazandık.
![2019](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
İMİ Conferences tarafından düzenlenen 2019 Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Performans Gelişimi" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.
![2019](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Kurumsal internet sitemizle, Uluslararası Görsel Sanatlar Akademisi (IAVA) tarafından ABD’de düzenlenen Davey Awards 2019’ta Gümüş Ödül kazandık.
![2019](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Viyana'da düzenlenen Contact Center World EMEA finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde birinci olarak Altın Madalya kazandık.
![2017](https://www.iserisim.com.tr/uploads/musteri-memnuniyeti_op.png)
Tema Vakfı ile beraber Balıkesir’de Erişim Müşteri Hizmetleri Hatıra Ormanı’nı kurduk.
![2017](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız Mesut Saltık, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.
![2017](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos1_op.png)
Ankara hizmet noktamızı açtık.
![2016](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız Ömer Faruk Kılıç, Çağrı Merkezleri Derneği Altın Kulaklık ödülünü kazandı.
![2016](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos3_op.png)
Ağustos 2016’da kadromuz 1000 kişiye ulaştı.
![2015](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos2_op.png)
Çalışma Arkadaşımız Çağla Çetinsoy, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Müşteri Temsilcisi Ödülünü kazandı.
![2013](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos1_op.png)
Eskişehir hizmet noktamızı açtık.
![2012](https://www.iserisim.com.tr/uploads/icos1_op.png)
5 Kasım’da İçerenköy’de kurulduk.