IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.
Çalışma Arkadaşımız Halil Resul Kara, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde ''En İyi Takım Lideri'' ödülünü kazandı.
Great Place To Work Türkiye tarafından yayımlanan Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2024 listesinde yer aldık
Great Place To Work sertifikasını üçüncü kez almaya hak kazandık.
ISO 9001 / Kalite Yönetim Sistemi
ISO 27001 / Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 18295-1 / Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi
ISO 10002 / Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi;
sertifikalarını alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.
IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Kalite Yönetimi" ödülünü kazandık.
Çalışma Arkadaşımız Esra Cömert, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde En İyi Müşteri Temsilcisi ödülünü kazandı.
Great Place To Work Türkiye tarafından yayımlanan Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2023 listesinde yer aldık
Çalışma Arkadaşımız Müge Çağlayan Bakır, Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknoloji Derneği'nin düzenlediği Altın Kulaklık Yarışması'nda ''Sen Modunu Nasıl Yakalıyorsun'' kategorisinde Altın Kulaklık ödülünü kazandı.
Great Place To Work sertifikasını ikinci kez almaya hak kazandık.
ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
Çalışma Arkadaşımız Melek Aslı Tuncel, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ''En İyi Müşteri Temsilcisi'' kategorisinde ''En Övgüye Değer'' ödülünü kazandı.
Great Place To Work sertifikası aldık.
Çalışma Arkadaşımız İrem Özkan, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.
Çalışma Arkadaşımız Cuma Demiroğlu, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En Müşteri Temsilcisi ödülünü kazandı.
ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.
4-6 Aralık tarihlerinde Barselona'da düzenlenen Contact Center World finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde Bronz Madalya kazandık.
İMİ Conferences tarafından düzenlenen 2019 Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Performans Gelişimi" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.
Kurumsal internet sitemizle, Uluslararası Görsel Sanatlar Akademisi (IAVA) tarafından ABD’de düzenlenen Davey Awards 2019’ta Gümüş Ödül kazandık.
Viyana'da düzenlenen Contact Center World EMEA finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde birinci olarak Altın Madalya kazandık.
Tema Vakfı ile beraber Balıkesir’de Erişim Müşteri Hizmetleri Hatıra Ormanı’nı kurduk.
Çalışma Arkadaşımız Mesut Saltık, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.
Ankara hizmet noktamızı açtık.
Çalışma Arkadaşımız Ömer Faruk Kılıç, Çağrı Merkezleri Derneği Altın Kulaklık ödülünü kazandı.
Ağustos 2016’da kadromuz 1000 kişiye ulaştı.
Çalışma Arkadaşımız Çağla Çetinsoy, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Müşteri Temsilcisi Ödülünü kazandı.
Eskişehir hizmet noktamızı açtık.
5 Kasım’da İçerenköy’de kurulduk.