Bizim Hikayemiz

Erişim’in kuruluş öyküsü 5 Kasım 2012’de bir Türkiye İş Bankası kuruluşu olarak yapılandırılmasıyla başladı. Haliyle ilk kuruluşumuzla birlikte bizi temsil edecek kurumsal kimliğimiz de şekillendi. Bizim görsel sembolümüz bir konuşma balonundan esinlenerek oluşturuldu. Logomuzda görünen gri ve kırmızının birbirinin içine nüfus etmesi, sorun ve onun çözümünün Erişim’de gerçekleşeceğinin bir ifadesidir.
Erişim ilk günden beri iletişim stratejisinde insan odaklı ve çözüme yönelik bir duruş sergiledi. Gri rengi kurumsallığı, kırmızı renk ise aktif kurum kişiliğinin sembolleri oldu. Bugün İstanbul, Eskişehir ve Ankara’da 2400’e yakın çalışanımızla sadece bankacılık sektörü için değil, sigorta, sağlık ve turizm gibi çeşitli sektörlere de hizmet veriyoruz.
Deneyimli kadromuzla müşteri hizmetleri, kampanya yönetimi, tahsilat, memnuniyet ölçümü ve anket, bilgi güncelleme ve randevu gibi geniş bir yelpazede dış kaynak çağrı merkezi hizmeti sunuyoruz.
Erişim’in temel amacı; iş ortaklarımız çözümlerine ilişkin ihtiyaç ve beklentilerini, güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir iş birliği ile karşılamak, en yüksek katma değeri almalarını sağlamaktır.
Bizim hikayemiz başarılarımızla devam edecek, yolumuz açık, yolumuz uzun ve yolumuz başarıya odaklı…